Fuego - Vals de craciun - Cantece de Craciun Versuri - Video


CANTECE  SI COLINDE  ROMANESTI DE CRACIUN 

VIDEO + VERSURI

Fuego - Vals de craciun

Versuri

Crăciunule cât te aştept
De-un an am sperat seara aceasta
O inimă îmi bate, îmi bate în piept
Emoţia-mi umple fereastră.

Crăciunule cât te aştept
Te-aşteaptă şi bradul cuminte
Şi cei ce au fost, şi cei ce mai sunt
Şi cană cu ceaiul fierbinte.


Refren
Crăciunul meu cu darul tău
Eu vreau să-mi petrec dimineaţa
În suflet eu te-aştept mereu
Şi te voi păstra toată viaţa.

Parfumuri discrete plutesc
Când e cozonacul pe masă
Şi-n bradul de-argint fărâme de timp
Aşteaptă Crăciunul acasă.

Cu tine Craciune eu trec
O clipă de singurătate
Şi numai noi doi sub fulgii cei moi
Dansăm valsul nopţiï curate.




Cautare personalizata de Craciun
Revelionul
Mesaje, Sms-uri, de Craciun si Anul Nou
Articole asemanatoare :